Bordeaux 2006 primeurcampagne blijkt mislukking

 

David bij Cos d'Estournel

 

 

Te hoge prijzen voor een vrij gemiddeld jaar, kopers die na het jubeljaar 2005 niet nog eens diep in de buidel willen tasten, zie hier de voornaamste redenen dat de primeur-campagne Bordeaux 2006 op een mislukking is uitgelopen. Hierbij voege men een analyse van de Fransman Bertrand Le Guern over het prijsverloop van de jaren 2004 en 2005, en alles lijkt erop te wijzen dat we voor de jaargang 2006 op een prijsdaling afstevenen. Zie Bordoverview Blog voor het hele verhaal.

Lees ook:Amerikaan laat z’n liefde voor Bordeaux op z’n arm tatoeëren!
Lees ook:Statistiek bewijst: Parker geeft z’n vrienden geen betere scores!
Lees ook:Website Bordoverview is vernieuwd
Lees ook:Lafite 2005 wordt 150 euro per fles
Lees ook:Get it over with!

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>