Tapastour met QR code

Tom Perry woont en werkt in La Rioja, Spanje. Hij is er wine marketing consultant en houdt een blog blij over de wijnen en de streek. Deze week deed hij verslag van een bijzondere manier van wijnpromotie: een tapastour met wijn per glas waarbij je smartphone en internet nodig hebt.

Het concept bestaat in diverse Spaanse  steden en is gebaseerd op het aloude principe van stempeltjes halen. Na vier tapasbarren met bijpassende glazen wijn én stempels, krijg je een QR code, en met die QR code kun je weer zien of je een prijs hebt gewonnen… Misschien iets voor een route langs Nederlandse wijngaarden?

Lees Tom’s verslag hier

Lees ook:Kerstmarkten, je ontkomt er niet aan!
Lees ook:Glazenactie bij Plus
Lees ook:Wine Calorie Counter
Lees ook:Boek: Hugh Johnson Wijnatlas
Lees ook:Verslagen uit Limoux

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>