Marktonderzoek wijn

Onlangs heeft het Productschap Wijn van het Ministerie van Economische Zaken haar jaarlijkse marktonderzoek naar de wijnmarkt gepresenteerd. Het Parool gaf gelijk een commentaar en het Slijtersvakblad  en AD en Spits ook.

De presentatie is besloten, maar het leuke vind ik altijd dat ze de powerpoints van onderzoekers Nielsen en Trendbox gewoon online zetten.

Lees ook:René van Heusden: Rosé is geen echte wijn!
Lees ook:Hoeveel wijnen zijn er eigenlijk
Lees ook:Ruik jij altijd aan de kurk?
Lees ook:Mag ik ook een ‘gekrijt’ glas?
Lees ook:Boliviaanse wijnen op Wine Professional

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>