Het verhaal van.. KETEL1

KETEL1 presenteert “Het verhaal van Willem de Bruin”
Jenevermerk zet verjonging door met storytelling campagne The Opposites

KETEL1, het authentieke Hollandse jenevermerk, presenteert deze week “Het verhaal van Willem de Bruin”, zanger van The Opposites. De online videocampagne  brengt verhalen van veelbelovende Nederlandse artiesten in beeld. Herkenbare elementen die de reeks kenmerken zijn: vakmanschap, karakter en pure authenticiteit. The Opposites genieten momenteel grote bekendheid door een eigenzinnig muzikaal repertoire; dat ongekend succesvol werd.


KETEL1 voelt zich sterk verbonden met persoonlijke verhalen. “Aanleiding voor de campagne waren de persoonlijke verhalen die wij met regelmaat van onze afnemers toegestuurd krijgen. Mensen schrijven ons over hun band met het merk. Het drinken van KETEL1 gaat bijvoorbeeld vaak over van vader op zoon, al generaties lang. Ieder van die verhalen is uniek en persoonlijk. We kregen de behoefte om hier visueel uiting aan te geven en hebben verschillende Nederlandse artiesten, die een band hebben met KETEL1, gevraagd naar hun verhaal, geschiedenis en ambities. In deze reeks video’s brengen we zo in beeld wat men beweegt om te doen wat men doet.” Aldus Michel Meenderman, manager KETEL1. Het jenevermerk verhoogt dit jaar haar online activiteiten en maakt zich zichtbaar op eigentijdse festivals en evenementen.

Het verhaal van.. Willem de Bruin
De tweede release uit de reeks video’s is een 1,5 minuut durende, storytelling video waarin de Nederlandse zanger Willem de Bruin wordt geprofileerd. Willem geniet bekendheid als zanger en rapper van het populaire muzikale duo The Opposites. De groep groeide afgelopen jaren uit van een talentvolle muziekmakers met een droom, tot een volwassen duo met duizenden fans, uitverkochte zalen en optredens op festivals als Lowlands. In de video van KETEL1 zien we het verhaal van ambities, dromen en authenticiteit. Muziek, festival-gigs, maar ook familiebanden worden uitgelicht in het geheel.

Over KETEL1
Al meer dan 300 jaar wordt jenever gestookt in het familiebedrijf te Schiedam. Het bedrijf KETEL1 voert al jaren één van Nederland’s meest authentieke ambachts- en exportproducten. Per generatie heeft maar één lid van de familie Nolet toegang tot het geheime recept van de drank. En geen druppel KETEL1 verlaat de stokerij zonder goedkeuring van een familielid van Nolet. KETEL1 dankt haar naam en smaak aan de traditionele distilleerketel Nr1 waarin de jenever wordt gestookt. KETEL1 is bekend als borrelklassieker en geniet groeiende populariteit door de cocktailvarianten van ‘KETEL1 in de mix’. De combinatie van jenever met frisdranken als Cassis of Ginger Ale is een nieuwerwets succesrecept onder een nieuwe jonge doelgroep.

INFO: KETEL1 op Facebook

Lees ook:Twintig jaar democratie Zuid-Afrika in beeld
Lees ook:Van de wijn naar de jenever met het Jenever Festival 2012
Lees ook:Slijter Wittebol is slijter van het jaar!
Lees ook:Sommeliers naar Tokyo
Lees ook:Lekker lezen in De Wijngek

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>