Qivino, om open wijn te bewaren

PERSBERICHT

Januari 2013

 

Qivino goes deluxe! Nieuw, Belgisch en geniaal

Belgisch en geniaal! Beter kunnen we dit product niet samenvatten. Met Qivino deluxe in huis, kan u vanaf nu anders genieten van uw wijn. Uw geopende fles wijn kan langer dan een week bewaard worden en dit zonder enig kwaliteitsverlies. Dit innovatieve toestel beschermt het bouquet, de smaak en de kwaliteit van uw geopende wijn. Aarzel dus niet om unieke flessen uit uw wijnkelder te ontkurken, en er meerdere malen van te genieten. Opnieuw en opnieuw en opnieuw …

Kortom … hét perfecte geschenk voor elke wijnliefhebber.

 

Qivino is een uniek en gepatenteerd systeem, en tevens het resultaat van een intensieve samenwerking met de KULeuven, dat u in staat stelt om een beschermende en zuurstofarme atmosfeer in uw fles te brengen, en op die manier uw wijn te beschermen tegen oxidatie. Dit elegante en innovatieve toestel wordt vanaf nu ook in deluxe versie aangeboden; aluminium koffer met meerdere accessoires t.o.v. het basispakket.

Het Qivino starterspakket en de Qivino Deluxe set zijn verkrijgbaar bij de betere wijnhandelaar of online via de webshop (www.qivino.com).

Lees ook:Wine shield getest
Lees ook:Wijn bewaren, langer met stikstof
Lees ook:Screwpulls koele Mo(nu)menten
Lees ook:Bergerac, wijnen van de toekomst
Lees ook:Mag ik ook een ‘gekrijt’ glas?

4 Reacties // Reageer

4 thoughts on “Qivino, om open wijn te bewaren

  1. Ger van Amerongen

    Acht keer de naam van het ding in een zogenaamd ‘persbericht’. Serieuze media noemen dat ordinaire productreclame. Meer afstand nemen lijkt me wenselijk

      /   Reply  / 
  2. Marja van Beek Auteur

    Okay Ger, bedankt voor je opmerking! Die neem ik ter harte! Ik vind dat je gelijk hebt. Ik moet beter selecteren! Dank.

      /   Reply  / 
  3. John Bindels

    Constateerde ook al al dat plaatsing een vergissing moet zijn geweest. PR-bureaus sturen ‘persberichten’ rond waarin soms wel 20 x de naam van het product of de streek voorkomt. Ik heb in een een column over TOT Public Relations op Wijnwijs.eu net een boekje open gedaan over dat soort praktijken.
    Ook Mariëlla Beukers van Wijnkronieken kijkt er al enige tijd kritisch naar.Hulde. En lieden die zulke onzin tegen betaling opnemen,zoals geregeld gebeurt,vormen het kaf dat zich automatisch van het koren scheidt.

      /   Reply  / 
  4. Marja

    En zo is het maar net John. Gelukkig ben ik omringd door mannen die mij tich steeds fijntjes wijzen op wat wel en niet kan.

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>