Nieuw wijn retail concept valt in de prijzen: Grape District

Grape District is een nieuwe winkelformule die in Amsterdam is begonnen met winkels in de Pijp en Haarlemmerstraat.

Het is echt een vernieuwend concept wat ze in de winkels hebben neergezet en dat blijkt maar weer, omdat ze een echte Award ervoor hebben gewonnen.

Tijdens de Design Week Awards in Londen hebben designbureaus VBAT en Benschop Design Group met Grape District in de categorie ‘retail environments’ gewonnen.

Lees ook:Hospitality & style Awards
Lees ook:Best WineRoutes genomineerd voor Productschap Wijn Marketing Awards
Lees ook:Twee wijnwinkels genomineerd
Lees ook:CITY IDENTITY APARTMENTS WINT 10 MAANDEN NA OPENING PRESTIGIEUZE WORLD TRAVEL AWARD
Lees ook:Albert Heijn wint titel Wijnalmanak Supermarkt 2012

3 Reacties // Reageer

3 thoughts on “Nieuw wijn retail concept valt in de prijzen: Grape District

  1. Aldo

    Maar zou het concept ook werken? Heeft de consument er ook echt iets aan?

      /   Reply  / 
  2. Hans

    Eerlijk gezegd vind ik het zelf niet zo, maar hoor ik dat de zaken wel altijd vol zijn, dus kennelijk is er wel markt voor…

      /   Reply  / 
  3. Beau

    Grappig dat ‘hun nieuwe concept’ in de prijzen is gevallen. Al slenterend door Manhattan, liep ik op Lexington Avenue tegen een wijnwinkel aan die precies hetzelfde concept hanteerde. Incl. dezelfde termen als ‘smoonth, ‘mellow’ etc)Zo blijkt maar weer: “beter goed gejat, dat fout zelf bedacht”.

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>